Autor Tema: ekstruzija diska L5-S1  (Posjeta: 41262 )

0 Članova i 12 Gostiju pregledava ovu temu.

zekko

  • Newbie
  • *
  • Postova: 5
    • Profil
ekstruzija diska L5-S1
« : Ožujak 05, 2012, 19:20:43 poslijepodne »
Pozdrav svima.

Novi sam na forumu pa se unaprijed ispričavam zbog dugog posta i ako slučajno nešto pogrešno napravim. Imam 24 godine i diplomirani sam inženjer elektrotehnike, trenutno nezaposle. Kao što se iz naslova vidi, unatrag nekih 2 tjedna dijagnosticirana mi je ekstruzija diska L5-S1. Sve je počelo prije nekih cca godinu dana sa iznenadnom boli u lijevoj natkoljenici s unutarnje strane. Ispočetka su ti bolovi bili blagi te nisam obraćao pažnju na njih. Međutim, nekih 6 mjeseci kasnije, bolovi su se znatno pojačali, ali sam ih ja i dalje ignorirao (trpio, bez uzimanja analgetika i posjete liječniku), da bi se unatrag mjesec i pol-dva, bolovi pojačali do granice izdržljivosti. Tada sam uvidio da je vrag odnio šalu, te sam se uputio fizijatrici. Nakon što sam opisao problem fizijatrici i ona me pregledala, kod dizanja ispružene lijeve noge iz ležećeg položaja bolovi su se javljali na nekih 50 stupnjeva, a desne na nekih 70 stupnjeva, uputila me na EMNG. EMNG pretraga nije dala nikakve značajne rezultate, te me fizijatrica uputila na MR LS kralježnice i u međuvremenu prepisala fizikalne terapije (struja+laser+bazen+podvodna masaža). MR LS kralježnice je pokazala sljedeće: Na seriji presjeka kroz LS kralježnicu nalazi se dorzomedijalna hernija intervertebralnog diska L5-S1 s ekstruzijom dijela diska u spinalni kanal veličine oko 11 mm kraniokaudalno, 9 mm anteroposteriorno i 15 mm laterolateralno. Komprimirana je duralna vreća i lijevi lateralni recesus. Ostali intervertebralni diskovi su normalne strukture bez znakova hernijacije uz primjerenu širinu spinalnog kanala.
Prikazani dio medule spinalis je normalne debljine i strukture.
Slabinski kralješci su pravilnog oblika, veličine i strukture.
Leđna muskulatura je simetrična i normalne trofike.