Druge teme povezane s kralježnicom > Vjezbanje i odrzavanje dobre kondicije

plivanje

<< < (2/12) > >>

magi:
Pozdrav svima. Prije 2 mjeseca išla sam na plivanje-doduše na bazene pa sam tamo uz pomoć trenera dobila dobre savjete za leđno plivanje koji su meni osobno dosta pomogli s obzirom da sam rijetko leđno plivala a sada nakon operacije mi je taj stil najbolji za kralježnicu.Prvih dana sam se mučila jer nikako nisam uspijevala zadržati taj ravni položaj te bi me stražnjica vječno potezala dolje ili bi mi noge bile previše u vodi a onda mi je trener predložio da pokušam sa spužvastim valjkom-dugačak je otprilike 1m promjera otprilike 5-10cm te vrlo fleksibilan. kad plivam leđno stavim ga na lumbalni dio kralježnice te mi omogućava da tijekom plivanja imam ravna leđa a opet nije fiksan pa mišići normalno funkcioniraju.Zapravo izgleda kao veliko slovo U unutar kojeg smjestim lumbalni dio kralježnice a vrhovi su mu iznad vode, ujedno je dobar i kada želite samo plutati na vodi jer spriječava da potonete. Vidjela sam da ga ima kupiti u Nami. Meni je ta jednostavna stvar jako pomogla.

uriel:
Pegula ,
istina 21 stupanj je premalo. Ja sam u Zadru a tu je već idealnih 26 .Na moju sreću ;D.

bojan:
Vezano za vjezbanje i skidanje kilograma mislim da treba opet spomenuti plivanje.
Nakon dugo vremena i nezgodacije od prije mjesec dana napokon sam opet u formi.
Mislim da je plivanje rekreacija i stvar broj jedan za sve krizoboljce.
Uz plivanje je potrebno raditi i ciljane vjezbe ali plivanje daje preduvjet dobre forme za drugo vjezbanje.
Osim toga kada nisam mogao nista raditi od vjezbi mogao sam barem plivati bez bojazni od ozljede.

trucker:
Evo ja sam bio 5 dana na moru,dosta sam leđno plivao i mislim da to dosta pomaže u oporavku.Meni ona utrnulost nije nestala ali da je manja-jeste.I dosta sam u plićaku ležao potrbuške tako da me valovi masiraju po leđima.Osim toga leđno plivanje je zakon(plivaš a ujedno neprimjetno promatraš okolinu i diviš se atributima;D ;D)

Denis.:
Hm najbolje plivanje naravno bilo bi leđno al i kraul plivanje jača trbušnjake koji su jako bitni,a test koliko je kralješnnici dobo je ronjenje,recimo obućete odjelo stavite na noge po 1 kg olova,oko sebe 10 do 15 kg olova ovisno o tjelesnoj masi kao i na leđa prsluk sa olovom ,sve to morate radi balansiranja svog tjela u moru jer vas bez toga odjelo diže na površinu.Kad sve to stavite zaronite i ronite pola sata ili sat nakon čega če te vidjeti da li vas bolu leđa ili ne,ako vas nebudu bolila,te se nebudu pravili grčevi u nozi,onda ste sto posto sigurni da će vam bilo koja vrsta plivanja odgovarati tj da je svaki stil plivanja dobar za kralješnicu.


Samo registrirani članovi mogu vidjeti linkove. Registriraj se ili Prijavi se

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

[*] Prethodna stranica

Idi na punu verziju