Druge teme povezane s kralježnicom > Vjezbanje i odrzavanje dobre kondicije

Što vježbati i gdje - Zgibovi, teretana i sli?

<< < (2/2)

Henrik VIII:
Ovako izgleda moj dnevni plan vježbi i tjelesne aktivnosti, s time da jedan dan u tjednu samo odmaram. Nekada smanjim intenzitet radi pojačanih bolova, posebice ako je vrijeme nepogodno i tad sam u "koma stanju".

Vratna kralježnica i torakalni dio:

8 medicinskih vježbi, x15 svaka.
Medicinska vježba za jačanje mišića na ramenima sa 10 kg utega, 3x10.
Jačanje mišića ruku sa 7 kg utega, 5x20.

Lumbalni dio:

5 medicinskih vježbi za jačanje trbušnih mišića, x15 svaka.
6 medicnskih vježbi za jačanje leđnih mišića, x15 svaka.
1 medicinska vježba za jačanje tetiva nogu, x15 (boli jako, jer utječe na n. ishijalgicus).

Vježbe na spravama u serijama, otpor do 10-12 kg, samo za jačanje torakalne muskulature, 4x60.

I to sve traje oko 1,5 do 2 sata, ovisno o umoru i bolovima. Zatim plivanje 1 sat, mogu samo prsno jer se zbog deformacije kralježnice ne mogu stabilizirati na leđima. Neke vježbe s nogama mogu izvesti u bazenu bez bolova.

I nakon toga 30 minuta saune, s prekidima, radi grijanja mišića i kralježnice. I čišćenja organizma od narkotika. :)

Uz to primjenjujem TENS i u krevetu odmaram noge pod pravim kutom na pilates lopti.

Nakon 6 mjeseci vide se pomaci u smislu da sam počeo sa 1 kg otpora, a sad sam ipak na 12 bez tremora ruku i da mi se čak vide mišići, haha, što je svojevrstan medicinski fenomen s obzirom na neurološki status na početku. Nemam neurološke simptome bolesti vratne kralježnice, mogu bolje disati nego prije i nemam refleksne bolove u prsni koš, ali u lumbalnom dijelu je nekad dobro, a nekad je katastrofa. Od propisane doze od tri narkotika ipak sam se uspio svesti na samo jedan dnevno i uzimam znatno manje sedativa. Općenito se osjećam i psihički bolje od tjelesne aktivnosti, ali to sve zahtjeva jako veliku disciplinu i teško se nekad natjerati, no čini mi se to bolja opcija nego kirurgija.

richie79:
Odi na internet upiši u google videoreha com i kupi program za protruziju diska. Nakon toga ti ništa ne treba više za održavanje ledjnih i trbušnih mišića. A šta se tiče teretane, javi mi se u inbox i reći ću ti šta smiješ raditi tj koje sprave možeš a koje ne možeš. Pozz

Dragance:
Imam protruziji diska l5 s1  oko 8mm koje vjezbe mogu radit u teretanu idem vec mjesec dana al radim vjezbe napametod koih nemam bolova

ddario:
Vjerovatno bi ti fizijatar bolje odgovorio na to pitanje!Također radim neke vježbe i stvari koje fizijatri vjerovatno nebi preporučili,ali ako neboli znači da je dobro,u mom slučaju..

Navigacija

[0] Lista Poruka

[*] Prethodna stranica

Idi na punu verziju