1
Ostalo / Odg: Kredit za zdravlje
« : Ožujak 02, 2012, 12:36:54 poslijepodne »
... to je na putu onoga sto sam ja htio reći, nema kvalitete i svatko si daje za pravo da radi sve.
A sto se tiče vraćanja novaca, u mojoj klinici se novci neće vratiti ali ja garantiram za svoj posao i u slučaju da operacija nije uspjela, nova operacije je besplatna.
A sto se tiče vraćanja novaca, u mojoj klinici se novci neće vratiti ali ja garantiram za svoj posao i u slučaju da operacija nije uspjela, nova operacije je besplatna.
Ja naprosto ne znam o čemu vi ovdje pokušavate pričati? pa cijena sata automehaničara u servisu je 300 kuna, za 15 minuta ja svojoj frizerki dam 50 kuna i slično da ne nabrajam...privatno zdravstvo je nešto što je uvijek skupo i biti će još skuplje. Ali to nije problem. Problem je što u Hrvatskoj trenutno nema kriterija po kojem bi se vrednovala kvaliteta posla u privatnom zdravstvu pa pacijenti vrlo često ne dobiju uslugu primjerenu cijeni koju plate. Kada bih počeo pričati o kralježnici......kraja ne bi bilo.
Pa kod mene u servisu cijena je 3x jeftinija od vašeg automehaničara, eto lako se dogovorimo, ja popravim vama auto, a vi meni kičmu, a i sličan nam je posao jer i ja radim sa diskovima
Svaki posao koji neko obavlja ima svoju cijenu koja zavisi od znanja djelatnika, pa do uloženih sredstava za rad koji obavlja i tržišne konkurencije.
Recimo kad nekom obavljam komp. dijagnostiku, onda za 5min naplatim 150 kn jer sam uz sve ostalo što mi treba da bi obavio tu dijagnostiku morao kupiti uređaj koji košta 30000kn.
Kad mjenjam diskove (kočione naravno) treba mi 60min i to naplatim 120kn jer netreba veliko znanje za taj posao, oprema koja treba nije skupa, a i konkurencija je velika.
Treći primjer je primjer stručnjaka: Radim sa autoplinom koji je se do nedavno skoro mogao ugraditi u svakoj trafici, ali postoji jedan problem a to je softwersko podešavanje koje zna kvalitetno napraviti 5 servisera u Hrvatskoj, e tu se uzimaju novci jer je potrebno ogromno znanje i to ljudi plate i to sa osmjehom na licu, jer su nakon vozali od servisa do servisa i svakom platili nešto što nije popravljeno.
Nije problem toliki problem u cijeni dok je razumna i opravdana, nego je problem u tome što se naplaćuju neuspješni pokušaji.
Primjer: Jedna klinika se reklamira sa uspješnim vraćanjem diska dekompresijom kralježnice.
E sad, ja imam nalaz MR prije tretmana i ako napravim opet MR poslije tretmana i ako nebude poboljšanja, što mislite da će mi vratiti novce.......ahaaaaaaa baš, e to je pljačka, ali bolestan čovjek nema izbora pa mora probati, jer ta klinika nema konkurenciju koja bi u takvom slučaju vratila novce.
Možda gledam previše crno-bijelo ali kad meni neko doveze auto i mučim se sa njim 5 dana i ako ga nepopravim nenaplaćujem taj moj posao, nego se ispričam klijentu što je potrošio vrijeme na moj pokušaj.